söndag 3 april 2011

En mysig kväll!

Så har jag nu fått komma ut lite o äta gott o prata o umgås m fina M-L. Riktigt mysigt var det. Både lite tårar o skratt. Tårar då vi pratade om mina barn o daniel därhemma o skratt när vi pratade gamla minnen. Härligt m gamla vänner som man liksom finner på nytt då man åter är lite mer på samma ställe i livet:-) Fick god choklad från nordpolen o några tidningar o så. O så fick jag titta på deras underbart fina bröllopsalbum. Jag hoppas att jag också blir gift någon gång. Vilken dag liksom!!! Lånade även massa filmer så nu har jag lite att göra! Tack snälla Marie-Louise för att du kom! Är så glad för din skull för att du hittat din drömprins. Önskar er all lycka!

Är supertät i näsan o gillar inte nässpray då jag har en viss förmåga att bli lite beroende. Svårt att sluta m när man börjat men nu är jag bara tvungen. Hoppas förkylningen snart ger sig så jag får känna mig lite piggare igen. Imorgon får väl bli en filmdag kan jag tro då jag inte har ngt inplanerat som jag vet. Barnen kan ju inte komma hit nu när jag är såhär tokförkyld. De har fått sin beskärda del av baciller o mer därtill så det räcker nu. Inte mkt kul att skiva tyvärr. Eller eg är det ju bra då det betyder att läget är lugnt fortfarande:-) Ngn känd bloggare lär jag aldrig bli då jag bara skriver massa allmänt trams men det är heller inget jag drömt om..;-) Ett bra sätt för er att få veta hur jag har det iaf! Natti natti!

1 kommentar:

  1. Skönt att ni fick en mysig stund du och M-L. Det är lätt att fälla tårar när man ligger som du Malin. Det är värsta bergochdalbanan att ligga på sjukhus med bebis, ena stunden är allt väldigt okey, nästa vill man bara sjunka genom jorden. Så härligt att du ändå har DATORN!! Jag hade inte ett enda skit mer än tidningar, pissetrist va det =( Ditt sk "trams" vill vi INTE va utan, så tramsa på du =P Önskar bloggerskan en god natt, sussa gott <3

    SvaraRadera