tisdag 5 april 2011

Jag tror det ligger ngt i vad dr säger...

Han har nog rätt när han säger att bebis har huvudet låååångt ner... Eller vad tror ni?!?




Rekommenderar varken förkylning el återkommande diarréer när man ligger på sjukhus (sistnämnda har jag tack o lov varit förskonad ifrån än så länge). Pappret här är håååårt o jag har sår runt hela näsan efter allt snytande;-)



Ctg vi körde förut var superbra! Snart har ännu en dag gått. Jag skuttade in i duschen i hopp om att få tiden att gå lite snabbare men det var inte så många minuter jag slog ihjäl där... Har inte sovit ngt under dagen idag o är supertrött så att se på film kan jag glömma för då däckar jag. Får väl surfa runt lite i brist på annat. Desperate ikväll!!!

2 kommentarer:

  1. Ja du bär långt ner! Fina magen<3
    Hoppas det vänder nu m förkyln o feber!Natti,natti

    SvaraRadera
  2. Underbara magen <3 Minns att Beata oxå låg VÄLDIGT lång ned och att de nästan ibland trodde att hon var på väg att titta ut där nera =P Ctg; fick sättas jättelångt ned vissa gånger. Synd att det inte blev nåt besök idag M, men viktigt att alla mår bra då vi kommer så du inte utsätts för en massa onödigt nu när allt är som det är, och du måste också bli helt bra ju. Får nöja mej med titta på dej genom bloggen idag i stället. STOR kram från mej <3

    SvaraRadera