torsdag 7 april 2011

Inatt drömde jag att jag fick bebis...

...men det var en flicka. Hon föddes fullt frisk trots vattenavgången och jag hoppas det var lite av en sanndröm. Är ju ingen flicka vad vi vet (hahaha så roligt det blir om vi har fel i det) men jag hoppas SÅ att han är frisk!!!

Ska snart köra ctg o se hur bebis har det. Och efter frukost ska jag duscha och göra mig redo för att åka iväg och äta lunch med Tanya o Jennie. Ser fram emot det!

V 29+2 idag temp 37,0. Ska diskutera min hästdos m antibiotika o se hur vi ska lägga upp det eftersom den ena ska tas fyra ggr/dygn o den andra två ggr/dygn. Skulle se om jag kan få några såna där bacillusk-piller också /typ acidofilus el ngt, vet inte vad det heter) så jag inte får så ont i magen. En jädra massa piller blir det hursomhelst o man kan väl tycka att det inte ska vara nödvändigt att väcka mig på natten för att det ska tas...

Ha en fin dag därute och njut av allt fint livet har att ge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar