onsdag 6 april 2011

Här bor jag...

På mitt sängbord ihop m Guardian Angel o lite fina kort står den här blomman jag fick idag av madde och pappa. I fönstret står en annan blomma och ett underbart fint kort på mina tre härliga barn där hemma tillsammans med en teckning lilla Tindra målat till mig.
Imorgon flyttar vi till nya, fräscha lokaler. Ska bli lite spännande att se hur det blir tycker jag! Har ju egen tv, toa o dusch så det går ingen nöd på mig här heller men nytt är nytt! Eget täcke o kuddar gör att det känns lite mer "som hemma" o lilla katten på sängen fick bebis av Mariah o hennes familj.


Mitt rum i Göteborg!

Lite stökigt kanske men det bjuder jag på. I detta rummet bodde jag tre v sedan flyttade jag o blev sambo och "kämppis" med fina Maria. Var så mkt roligare att kämpa tillsammans med henne...


Usch så ont i magen jag fått av penicillinet. Är tydligen rena rävgiftet den ena sorten. Blev lite tokigt då jag var på vift vid lunch o allt blev förskjutet så nu får de väcka mig inatt så jag får ta fjärde dosen det här dygnet. Natten som var väckte de mig vid fem för att ta prov. Ingen ro o ingen vila på det här stället;-)


Sov Gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar