söndag 3 april 2011

En efterbild enbart för dig Malin!




Eller två;-) Känner mig inte helt bekväm m att fota mig själv (eller att vara med på foto överhuvudtaget) men jag bju´r på´t idag bara för dig Malin! Så får ni också se hur stökigt jag har omkring mig just nu! Känner mig nästan som en tonåring. Har på spotify o rockar loss riktigt ordentligt samtidigt som jag sminkar mig o provar olika kläder... Hahaha. Får passa på den tiden som är kvar. Om lite drygt en månad fyller jag 30 o då är jag närmre 40 än 20!!! Hua! Men fyra barn innan 30 blir det i alla fall!


Daniel boar åt mig därhemma o har städat ur garaget idag tillsammans m barnen. Var välbehövligt kan jag säga!!! Inte klokt hur mkt skit vi samlat på oss trots att vi inte ens bott där ett år. Önskar att jag kunde vara där med dom! Aja. Ska iaf få komma ut lite idag o äta god mat i trevligt sällskap. Inte illa det!


Ctg kördes igen o den var bra så nu släpper vi det för den här gången. Förmodligen bebis som kommer åt navelsträngen vilket är vanligt vid vattenavgång... Inget att oroa sig för säger dom!

1 kommentar:

  1. Så fiiin du blev Malin!! Kan verkligen förstå den där tjejen/tjejerna som trodde du var en i personalen. Du ser absolut inte ut som nån som legat i sänga och skrotat en massa dar, lååångt ifrån!! Inte illa att bli 4;a barnsmor innan 30 Malin! Jag var 33, alltså HELA tre år efter dej. Fast sen var jag ju blott unga tjugo då jag startde upp själva fabriken. Sååå kul med bilder Malin. Om jag får önska mej nåt mer så får det bli just BILDER. Tiden med just denna magen kommer ju inte tillbaks, så fota på nu snögging =P STORT tack för bilderna förresten!!

    SvaraRadera