lördag 9 april 2011

Ljuvlig dag!


Tar m mig datorn in på toan när jag duschar o släpper loss riktigt ordentligt hahaha! Tur att det är extra ljudisolerat så jag kan sjunga utan att riskera att skrämma slag på någon stackare bredvid...


Sandra kom o hämtade upp mig förut o vi åkte t överby. Igen;-) Satt ute i solen en stund innan hon kom o det var sååå skönt! Strosade lite i affärer (jag åkte) o köpte bl a jeans t Timmie o Caspian o en liten klänning t Linn. Skulle köpa en necessär då min gamla är allt annat än fräsch men hittade ingen bra. När vi var klara i affärer tog vi en kaffe o glass på mc donalds o nu väntar jag på att daniel ska komma för att sova här med mig inatt. Hade tänkt åka på bio men det blev så sent så vi går ut o äter lite gott istället. Mkt trevligare då vi får lite mer tid att prata på restaurang än på bio! Sen blir det väl ngn film el så här på rummet senare ikväll. O så ska vi kramas:-)


Ha en trevlig kväll!

Snart har denna dagen gått också o vi är ännu närmre 30 fulla veckor!!! E v 32 får jag göra lite som jag vill o v 33+ vill de att jag ska försöka få igång det själv. O tänk - det är inte så långt kvar till dess!!! Gissar att bebis redan är ute vid det laget men det är skönt att veta att vi inte är sååå långt ifrån vad de anser vara helt ok:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar