måndag 4 april 2011

Jag överkonsumerar nässpray men va f*n!

Jag är helt bomtät i näsan o håller på att bli galen. Turen t apoteket resulterade i snarkplåster som kan hjälpa mot nästäppa (vilket det tyvärr inte gjorde), några tabletter som ska hjälpa (som jag inte märkt ett skit av), halstabletter som kanske hjälper ngt lite men i övrigt fick jag inte den hjälpen jag hade hoppats på. Blev bara några hundra fattigare. Så jag kör på m Nasin nässpray iaf. Kanske ngn mer gång per dygn än vad som är tillåtet men det skiter jag i just nu. Är ju inga starka grejer precis o Jag måste få sova lite inatt!

Mamma har varit här o vi tog en tur ut i fina vädret o så gick vi t cafeterian. Sen satt vi på rummet o såg på tv o pratade o jag läste en fin liten saga jag fått mailad till mig från fina A. O så grät jag en skvätt. Nu känner jag mig dock gladare e att fått lite sällskap o imorgon kl 9 väntar tillväxtultra. Då får ni hålla tummarna för att bebis växer som förväntat. Förr el senare kanske det blir lite sämre m den saken men vi hoppas på några v till. O de får ju lov att vara -22% tillväxthämmade utan att det är ngn fara på taket. En tjej i gbg var -30% hämmad men hon fick vara kvar i magen ett tag till då de ansåg det viktigare att alla organ mognar än vikten. Är inte det viktigaste haha. Nu var jag vitsig va?!?


En unge i minuten nu!!!

Kram på er o sov gott!


Har knappt hostat alls men har träningsvärk som attan i magen för det lilla. DÅ är man otränad;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar