fredag 8 april 2011

Tji fick läkaren!

Var ingen av mina ordinarie läkare som fixade min sjukskrivning senast o ni kanske minns att jag surade till lite för att hon bara skrev två veckor? Frågade henne hur hon tänkt o hon sa då lite försiktigt att de nog inte trodde att bebis skulle vara kvar i magen så länge... Jag hade en helt annan tanke o det känns så jädra bra att jag fick rätt. Nu ska jag se till så att de andra skriver o att de gör det ordenligt. Fram t v 34+0 ska jag ha o inte en dag mindre så det så!


Nu är jag på g igen. Att fulgråta i duschen en halvtimmne m musiken på högsta volym kan göra susen! Back on track:-)


(kanske var det snarare sms:et från daniel som gjorde mig på bättre humör. De har kommit hem o barnen blev glada redan i bilen o allt är ok där hemma. Kanske de inte mår helt hundra o är lite ledsna o saknar mig men att de ändå skrattar o är på bättre humör gör mig glad!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar