söndag 3 april 2011

Restaurang-besök i eftermiddag!

Marie-Louise ska hämta upp mig här så ska vi åka o äta på restaurang. Ska bli så mysigt! Sitter just nu m ctg o bebis gjorde förste en yttepytte-dipp ner t hundra men upp lika fort igen men sen gjorde han ännu en som gick ner t 80 typ. Även den gick upp direkt men lite oroväckande är det ju. Undra hur många såna han gör när vi inte kör ctg - o undra hur länge de håller i sig? Får köra lite längre kurva nu så vi ser att det blir lugnt o så kanske jag kan be att vi kör en snabbis ikväll. Får se vad de säger om saken. De brukar inte bli särskilt oroliga så jag får lita på dom.

Imorgon skulle jag på fika m prematurföreningen här på sjukhuset men jag får avstå då jag är så förkyld. Så många föräldrar till extremt för tidigt födda barn o de är naturligtvis väldigt känsliga för smittor. Kanske blir det fler gånger. Är glad att jag blev tillfrågad iaf! Imorgon har jag alltså inget på agendan som det ser ut nu... Hoppas tillväxtultra ser bra ut på tis! Temp 37,1 så alltså ingen feber:-) V 28+5! Vi närmar oss v 29 m stormsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar