torsdag 31 mars 2011

Bara för att få det på pränt...

...så ska jag lite snabbt skriva att jag direkt sa t sandra att hon inte skulle skratta åt mig när hon gick ur bilen. Först sa hon lite frågande... "Vaddå?" Men började sedan skratta o peka på min underläpp... Över en natt har den så att säga fyllts på en hel del... Har varit så mina tidigare grav också. Till och med mamma har frågat om jag varit o sprutat i ngt... Hahahaha. Den passar fint ihop m dubbelhakan som numera är i min ägo;-) I övrigt märker jag inte av att jag samlat på mig vätska. Men det kommer nog snart. Fingrar som prinskorvar o vader som skulle kunna tillhört gamla mormor Alice;-)



Bebis huvud ligger lååååååångt ner o bm hade lite problem att hitta hjärtljud när de skulle köra en snabb ctg jag bett om ikväll. Hon tyckte hon "letade" långt ner men huvudet var längre ner än så o hon vart förvånad. Hoppas inte det betyder att han tänkt komma ut snart! Ctg var bra iaf. Bra variabler som är ett gott frishetstecken säger dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar