tisdag 29 mars 2011

En sjuk tanke...

Det sägs ju att man kan räkna med att få åka hem med prematura bebisar nån gång omkring det datum de är beräknade. Om allt går väl med bebis kan vi alltså räkna med att åka hem runt den 20 juni. (då kanske vi ska ha tur m tanke på den tidiga och långvariga vattenavgången o ev komplikationer m lungor osv) Jag åkte till Göteborg och blev inlagd den 23 februari. Då var det lite snö kvar ute. Har jag tur får vi åka hem tillsammans den 20 juni. Då har det gått fyra månader. Och sommaren är här. Helt sjukt när jag tänker på det.....

4 kommentarer:

  1. Fast vi fick ju komma hem nästan en månad före beräknad tid!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Jag hoppas att vi också får det men skillnaden är ju att vår bebis legat m väldigt lite vatten ända sedan v 21+1... Mirakel har skett förut o jag hoppas, hoppas, hoppas att det går lika bra för oss!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det är tvilling pojkar, dom vägde 1500 g och 1300 g, båda två gick ner ytterligare 200 g.
    Nästa fredag fylkler dom 1 år, tiden har gått otroligt fort, det kändes som igår då jag låg på NEO.
    Mina tjejer blir 2 resp. 3 år nu i sommar :)

    Hoppas att vi kan följas åt, önskar dig all lycka och fråga på om det är något du undrar över ;)

    SvaraRadera
  4. OJ! Blandade ihop er!!! Du hade ju typ samma som mig Linn!!! O ni fick komma hem så tidigt! I WISH!!!!! Inte alla hästar i stallet riktigt nuförtiden. I blame the hospital;)

    SvaraRadera