tisdag 29 mars 2011

TUR att jag fött tre barn redan...

Annars hade jag blivit rejält avskräckt av att vara här kan jag säga. Jag har tyckt att jag har vrålat då jag krystat (vilket gått fort m alla tre 7, 7, 8 min) men som de vrålar här var det inget i jämförelse. HERREGUD!!!!! Igår var första gången jag hörde så mkt så jag blev störd av det. Inte så farligt inne på mitt rum men går jag t dagrummet el i korridoren hörs det hur väl som helst! Flera som är ledsna o livrädda o bara skriker helt okontrollerat. Förstod att den ena tjejen skulle få eda o e en stund blev det knäpptyst. Effektiv bedövning kanske? Själv har jag aldrig testat o hoppas få slippa då jag är livrädd för spruta i ryggen... Blev väckt idag 7:45. Temp 37,2 o vi ska alldeles strax köra ctg. O så ska jag göra ultra. Så j***a typiskt att det runnit mkt vatten under natten. Finns väl inte en enda droppe kvar därinne nu när de ska mäta! Aja. Förändrar inget oavsett vattenmängd. Pratade m dr om det igår o för att de aktivt ska välja att bebis ska födas krävs att de vet att de har ngt att vinna på det - att bebis har det bättre utanför magen än inne o som det är nu är det bäst i lilla maggen:) Ända fram t v 34+0 om det fortsätter som det gjort hittills. Lungorna växer ju hela tiden o ökar sin volym o det har vi mkt igen på! Idag firar ví v 28+0!!!!! Inte klokt ju! Tror inte d o barnen kan komma idag heller då caspian haft feber o kanske fortf har. Inte pratat m dom än idag. Imorgon kommer mamma o på tors kommer Sandra. Sen är det helg igen! Konstigt nog går tiden ganska fort ändå! Eller... varje dag känns som en evighet men när jag ser tillbaka på att det är 5 v sedan jag blev inlagd imorgon känns det som mkt kortare tid jag tillbringat på sjukhus. Nu är jag hospitaliserad på riktigt ska ni veta;) Känner att jag blivit lite störd o har inte full koll på saker... Nu har jag åtminstone ngt att skylla på hahahha!

1 kommentar:

  1. Tänkte att du kanske behövde ha lite tidsfördriv...

    http://re1ease.net/tv-shows/

    och

    http://www.fastpasstv.eu/tv

    På dessa två sidor finns alla möjliga tänkbara såpor eller dramaserier med ett finare ord. ;-) Jag har spenderat mycket tid på dessa sidor (hrrmm..) och det är gött att ligga före den svenska televisionen eftersom avsnitten kommer ut här direkt efter att de sänts i USA. :-)
    Man klickar på namet på den serie man vill se och då kommer en lista med alla säsonger och avsnitt. Klicka på det avsnitt man vill se och vips kommer en lista med massa olika länkar till just det avsnittet. Vissa funkar bättre än andra, men det får man prova sig fram till. När man klickat på en länk kommer ofta pop-up-fönster men det är bara reklam och kan stängas ner direkt.
    Jag har fler sådana sidor så saknar du någon serie eller något avsnitt så är det bara att hojta så fixar jag en direktlänk.

    Kram,
    Madeleine

    SvaraRadera