söndag 27 mars 2011

HAN HAR BAJSAT UT DEN!!!

Har nog aldrig blivit så glad över bajs förut i hela mitt liv. Men nu är den alltså ute. Den satt inte på ngt farligt ställe utan åkte den vanliga vägen genom hela systemet för att till slut komma ut. Härligt!!! Har läst om mammor som skriver om deras prematura bebisars första bajs. Tarmarna är ju inte mogna o redo för att bajsa egentligen då de föds för tidigt o när det hände brukar alla jubla o bli överlyckliga. Så kanske kommer jag en dag inom en ganska snar framtid få glädjas över bajs ännu en gång. Hoppas det. Jag som inte lämnat kiss-o bajsåldern sitter o fnissar medan jag skriver detta. Hahahahahahaha! Nu känner jag livet i mig som de säger i madicken. Nu blickar vi framåt o hoppas på bättre tider! Jag är så glad att det gick bra!!!

5 kommentarer:

  1. Så skönt att den kom ut rätta vägen! :-) Kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Så är alltså unge herrn klar med sin "förlossning" och man får gratulera till nedkomsten. Du själv får förstås avvakta med densamma några veckor till.
    Får dina fans vila ett tag nu, vi klarar inte fler överaskningar på ett tag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack allihop! Skrattade gott åt Stigs kommentar:)

    SvaraRadera
  4. Oj... vilken lättnad att det gick bra! Härlig bild på dina små knoddar är brevid! Lille Caspian ser allt lite busig ut ;). Ha det gott! Åsa från Östra

    SvaraRadera