söndag 27 mars 2011

Klipp på youtube!

Hittade till en kul blogg igår m en tjej som varit m om ungefär samma sak som mig. Vattnet gick i v 22 o hon gick t 30+!!! Här kan ni läsa om henne http://linnjung.com/ Hon länkade till ett klipp på youtube där en kvinna gått Elva veckor tror jag det var med vattenavgång. Känner igen mig såååååå mkt i allt det där första! Kanske vi också ska fira som dom gjorde på tis då det är 28 fulla veckor;) Kan tyvärr inte bädda in det här av ngn anledning så ni blir länkade istället! www.youtube.com/watch?v=jl0V9H5TVis

1 kommentar:

  1. Jag blev så glad när jag hittade det där klippet, för jag hade aldrig hört om någon som hade varit utan fostervatten så där länge. Kan fortfarande inte fatta att jag fick ett fullt friskt barn, trots att det var så gott som snustorrt i min mage i två månader!

    SvaraRadera