lördag 2 april 2011

Jag längtar hem...

...Till min familj!

Daniel o barnen har varit o överraskat farmor som fyller år idag. O ikväll har de varit hos några kompisar i u-hamn. Barnen hade haft såååå roligt o varit ute o lekt hela kvällen. Daniel o jag har pratat om att han ska åka hit ensam o sova här en natt men det har inte blivit så ännu. Caspian är lite pappig o inte så lätt att lämna bort o för mig är det viktigast att de får ha sina rutiner hemma o att allt är så mkt "som vanligt" som det bara går. Naturligtvis vill jag att d ska komma hit men man får inte vara egoist i såna här lägen utan hela tiden se till barnens bästa. Hoppas att daniel kan byta en dag i veckan o vara ledig mån el tis el nåt så de kan komma hit allihop o gå t lekterapin tillsammans m mig o leka. O att daniel kan komma en annan dag o sova här m mig. Inte helt lätt att få till det alla ggr o c har ju varit sjuk i veckan o nu är jag det. Dessutom är jag rädd att slita ut alla barnvakter redan nu. Vi lär behöva dom sedan;-)

37,6 i temp precis när jag börjat känna mig sjuk o febrig men tog alvedon o nu mår jag bättre. Måste hålla tummarna för att jag inte får feber för då blir det lite klurigt att veta vad den kommer ifrån. Om det är för förkylning (vilket man ju sällan får feber av iofs) eller om det är infektion som kan beröra bebis... Får tro att det fortsätter lika bra som det gjort hittills några veckor till!

1 kommentar:

  1. håller tummarna för att förkylningen går över, och att du slipper febern! Snygging där! kram

    SvaraRadera