torsdag 31 mars 2011

Same, Same!

Skulle väl kunna säga att allt är "som vanligt" o bebis är kvar i magen än tack o lov!!! Har sovit ok men blev väckt av bm 7:30. Är väl kanske dags att gå upp då men jag har liksom inte bråttom t ngt o kan tycka det är skönt att sova bort lite tid ibland. Har två dörrar in t mig o vi har gjort en deal att om den innersta är stängd sover jag men det verkar svårt för vissa att förstå;) Aja. Ingen skada skedd. Kan ta en tupplur senare idag!//




Har inte känt några sdr trots att jag var uppe mer igår. Skönt! Pratade m en bm om det o hon sa att det är ganska nytt att man låter vattenavgångar vara uppe o röra sig då man inte har kunnat bevisa att det hjälper m sängläge. Är ju hormoner som sätter igång en förlossning o det borde inte kunna påvekas av om man är uppe eller ligger. Naturligtvis ska man kanske inte vara uppe för mkt, huvudet ligger långt ner o trycker o bara det kan väl trigga lite men jag är nöjd m att få gå små korta sträckor iaf. Kroppen mår inte bra av att ligga så länge som jag gjort! Är 11 v sedan jag blev sjukskriven ord sängläge o däremellan fick jag vara uppe i två v så det börjar bli ett tag... Ska fika m sandra idag o så ska jag ta en tur ner t apoteket har jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar