torsdag 31 mars 2011

Jag har fått en liten del av mitt liv tillbaka!

Kan ni tänka er! Idag har jag varit out in the civilization!!! Jag slog på stort och begav mig till McDonalds av alla ställen med min allra bästaste Sandra. Hur mysigt som helst!!! Käkade mjukglass som jag längtat efter läääänge och avslutade sedan m mat. Vi tog det liksom lite i bakvänd ordning kan man säga. Men det funkar det med. Dessutom slapp jag spenatsoppan som serverades t middag här idag:-)




Sandra är en barndomsvän till mig o tillhör de allra bästaste av vänner. Jag vet ingen annan vän som förstår mig så bra som hon och när jag börjar en mening kan hon avsluta. Och hon förstår precis vad jag menar när jag försöker beskriva en känsla. För i mångt o mycket har hon nån gång känt likadant. Vi pratar om allt mellan himmel o jord o det finns inget som är pinsamt. Tex delade hon med sig av ett tips hon fått då hon lyssnat på radion idag hur man ska gå till väga om man behöver fisa men inte vill att det ska låta;-) Hon har funnits vid min sida mer eller mindre ända sedan vi var 6 år och vi kan därför varandras historia utan och innan. Var tillsammans med henne jag åkte till Gran Canaria och arbetade efter studenten. Hon blev dock kvar lite längre än mig o sedan åkte hon vidare på andra äventyr. Hon är en vän som inte går av för hackor o jag älskar henne! Så glad att hon är min vän:-)

1 kommentar:

  1. Så sant som det var skrivet! :) Vi är som ett gammalt syskonpar! Och den där soppan var inte allt för aptitretande, men det var cheeseburgaren! ;) Ses snart igen, KNIIIIP och kämpa! :) Kram!

    Sandra

    SvaraRadera