fredag 1 april 2011

Jag är förföljd!

Haha! Så roligt! Tittade precis ut gm min dörr då det kom en ambulanstransport o det var ett par som låg inne samtidigt som mig i göteborg! De väntar tvillingar o hon hade öppnat sig lite redan v 24 men nu närmar de sig 28 fulla v o bebisar är kvar i magen! De bor i strömstad o hamnar tydligen här också. När vi skildes åt i göteborg sa vi att vi ses nästa v o tänk att det gjorde vi!!! Mamman i fråga har inte fått lämna sängen så det är bara pappan jag pratat med men kanske jag kan få träffa mamman lite också snart:-) Kul m ett ansikte man känner igen:-)

Usch. Håller på att bli förkyld. Nyser o fräser o har rejält skav i halsen. Hoppas det inte blir så farligt!


Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Mysigt att ni sågs igen du och tvillingmamman =) När jag låg inne på näl (03) med L & B, så delade jag också rum med en tvillingmamma från Strömstad. Verkar som det finns gott om dubbelbarnsmammor därifrån ;P Nog för att det många gånger är suuuper trist, jätte jobbigt och väldigt, väldigt långsamt att ligga inne med bebbar i magen, men hade man inte haft den tiden så hade man ju heller aldrig fått chansen att lära känna alla de där ûbermysiga människorna som man mötte under vägen. Alla läkare och mysiga barnmorskor. Lite kluven situation de där. Klart man helst hade velat va HEMMA med magen om man fått välja, men de där mötena och minnena är guld värda dom med. Tänk vad länge du legat inne nu Malin. Veckorna har betats av en efter en. Snart är denna tiden endast ett minne blott =) Tänk ändå vad mycket du lärt dej från varje gravidresa, massor! Har ni förresten hunnit ordna nån liten gosig filt ännu?? Kunde ju va nåt för mej och J att fixa med oss annars =) En grej till innan jag går och det är TA MYCKET kort!! Kramar från mej i köket på G-gården.

    SvaraRadera