söndag 27 mars 2011

PUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daniel ringde nu o det verkar vara ok m caspian. Han har varit sååå duktig o läkaren hade sagt att han aldrig haft ett barn som suttit så stilla o varit så duktig:) Protesterade knappt när de körde ner slangen gm näsan för att kolla svalget o sa inte ett pip när de satte pvk (el vad det nu heter. Maria - hjälp! Försöker briljera som hobbysköterska haha), nål i armen där de ger dropp o tar prover. När de kom t röntgen tog de först vanlig bild sedan fick han dricka kontrastvätska tre ggr o allt såg fint ut!!! Vätskan rann ner t magsäcken o inget hinder på vägen i form av otäckt plastmynt kunde ses!!! Är bara röntgenläkaren som kollat bilderna men enl honom ska det vara lugnt. De får sova på barn inatt iaf o vänta på vad barnläkaren säger på ronden imorgon. Herregud vilken pärs. Ni anar inte hur glad jag är över att det gick så bra!!!!! Den kunde ju lika gärna lagt sig på tvären som ett lock o det hade varit katastrof. Eller hamnat fel på vägen ner. Fy fan. Nu ska jag sova. Har varit så vansinnigt ledsen o mått sååå dåligt ikväll (för första gången i mitt liv har jag haft riktig ångest tror jag.). Att ligga här o ingenting kunna göra o se framför mig hur de ev skulle söva min lille kille för operation i göteborg..... Usch o fy. Nu tar vi nya tag o hoppas på en bättre dag imorgon!

Tack för att ni finns min underbara familj, nära o kära!

4 kommentarer:

  1. Okej, ni tar alltså all skit på en gång och sen kanske ni inte drabbas av något elände på flera år...eller vaddå?!? Lilla Caspian, vilken tuuur att det gick väl ändå. Hoppas din ångest har släppt och att du fått sova i natt. KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Bara att gratulera =) Kan inte vart nån lätt kväll för dej Malin. För mej räckte det med en magsjuk dag på soffa för att jag skulle må dåligt och känna mej "hemsk". Man är ju så van att alltid finnas nära, speciellt när dom mår dåligt <3 Håller med Tanya, nu måste ni verkligen fått allt. Stor morgonkram från mej.

    SvaraRadera
  3. Skönt att allt gick bra, Malin!
    Förstår din vånda när du inte kunde vara hos Caspian! Fy farao!
    Allt gott till er nu!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Usch så hemska saker du får gå igenom! Vilken tur att allt gick bra! Många kramar från oss

    SvaraRadera