måndag 28 mars 2011

Ska vi ha lite roligt o köra vadslagning?!?

Är så många som inte lyckas kommentera men som istället mailar o det går lika bra det! Ska vi ta en liten tävling? Berätta: När tror du bebis kommer födas????? Har inga fina priser att erbjuda utan ni får nöja er m äran om ni gissar rätt:) Kom igen nu. Gör det för min skull så jag får lite kul att läsa! Mailadressen står här bredvid men är mollisen@gmail.com om ni inte lyckas kommentera här. (Förstår inte varför det inte funkar. Väl Anonymt vid "kommentera som" o glöm inte skriva ert namn i kommentaren. Sedan måste man väl skriva in ngn kod el så innan det går igenom.)

8 kommentarer:

  1. Jag tror den 24 april, på pappa Daniels födelsedag. Då blir det en oxe precis som vi o vi är ju så lugna o fina;) Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Jag slår till med valborgsmässoafton :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att bebis har det varmt och skönt där inne och gärna vill stanna ett tag till..
    Bebis kommer till världen den 25/4! Det är iaf mitt stalltips.. =) // Hanna

    SvaraRadera
  4. Då vill vi ha ett exakt datum från Jessica.. =) /Hanna

    SvaraRadera
  5. Fina mormor Signhild tror att om det är en flicka blir det maj, den 9 som var min morfar Stens födelsedag. Den dagen har jag haft lite som ett önskemål faktiskt... Om det blir pojke kan det passa på konungens födelsedag den 30 april så blir det ytterligare en liten prins...

    SvaraRadera
  6. Gunilla säger 6 maj! Det är en bra dag att fylla år på tycker hon;)

    SvaraRadera
  7. Själv slår jag till o säger den 2 maj. Finns många dagar jag tycker skulle passa bättre el sämre. Många födelsedagar just i april o maj i vår familj o släkt o det hade väl varit fint för mig att dela födelsedag m bebis den 10 maj vilket infaller v 34+0 men jag tror han kommer tidigare. Egentligen kanske redan i april men den 2 maj ropade på mig när jag kollade almanackan så det blir min gissning!

    SvaraRadera