lördag 2 april 2011

Nyblekt!

Snygga nattsärken fick återigen ställa upp för lite kladd! Fin bild va?!? Man är inte snyggare än man gör sig hahahaha.... Ellen lika vacker som vanligt!


Robin o Ellen har varit här hos mig o vi var nere i cafeterian o fikade lite. Jag skulle vara lite snäll o bjuda men tji fick jag då det inte fanns täckning på kortet... Inte alls pinsamt;-) Tur att jag har telefonbanken o snabbt kunde föra över! Är alltid så. Pengarna går in på ett konto o sedan måste vi föra över t kortet o det glöms bort ibland o så står man där o får skämmas. Aja. Ingen skada skedd. Det löste sig snabbt o lätt ändå!

Ellen var så snäll o hjälpte mig att bleka håret o först såg det väldigt gult ut men när det torkat blev det lite bättre o lite silverschampo gör nog susen. Var så mysigt att ha dom här. Fria besök på förlossningen o det är så skönt att slippa ta sig ut t ngt besöksrum. På onsdag blir det flytt t nya avdelningen o då kommer ante vara i ena änden lite mer avskilt från förlossningen enl vad de sagt till mig. Ska bli kul m alldeles nytt fint rum! Var ingen vidare mat här ikväll så jag fick vara med på personalens beställning o fick nyss in en pizza jag ätit. Bättre än äggakaka med lingonsylt o råkost;-) VEM tycker det är lämplig mat att servera en lördag??? Igår var det Janssons frestelse. Och ett kokt kallt ägg. That´s it... Godare mat har jag ätit kan jag säga!

Blödningen har inte slutat än men heller inte blivit värre. Ska ligga i sängen resten av kvällen o vila för jag känner mig allt annat än pigg. Hoppas det är ngt att se på tv:n. Imorgon tar vi nya tag!

2 kommentarer:

  1. Ursöt bild där malin, Ellen ÄR underbar <3 Tänk vad kul å va som du, att passa så bra i både mörkt och ljust. Vill se en efterbild me ju =P Bilden till höger på Dej och Dajjen gillar jag massor!! Går den inte lägga in som större?? Vem är den duktiga fotografen, är det ögonblicks A el privat?? Kramar från mej <3

    SvaraRadera
  2. Malin: Jag fattar inte varför bilden på mig o D blev så liten! Är en tjej som heter Veronica som är lite hobbyfotograf som tagit bilden. Får se om jag lyckas ta ngn efterbild sedan. Snorig som attan o gör mig nog inte så bra på bild just idag... Kram på dig också!

    SvaraRadera