måndag 28 mars 2011

Blir inget ultra idag.

Dr har inte hunnit komma ifrån förrän nu o det är bättre att göra ultra på spec mvc där de har bättre apparat så jag sa själv att vi väntar t imorgon för att vi ska se så bra som möljigt! Då kan vi ju ta ett cervix prov också om allt lugnat sig. Har inte känt ngn mer värk på ett bra tag nu så jag hoppas på ytterligare några v nu igen. Så glad över dr jag fått här. Han är supermysig tycker jag o jag har förtroende för honom. Han är mkt positiv o säger att jag ska sluta älta en massa då vi har en fin historia trots allt. Bebis verkar må fint ju o man har sett hyfsade mängder vatten vilket ska räcka enl honom. Dessutom utvecklas ju lungorna mer o mer ju längre vi går o får större volym o bara det kan göra stor skillnad. Imorgon är det ju v 28+0!!!!! Herregud! Tänk att vi kommit så långt. Helt fantastiskt o jag känner att vi är i mål på sätt o vis för länge, länge sedan. Skulle inte känna mig besviken på min kropp om det sätter igång nu då den redan gjort ett hästjobb. Men självklart hoppas jag på att få ytterligare några veckor! Ända in i kaklet ska vi;) Eller hur Cecilia?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar