torsdag 24 mars 2011

Bara ett litet godnatt i raketfart!

Godnatt o sov gott alla fina därute!

Min fina Daniel har precis varit här m lite grejer till mig. Blev ingen lång stund men några kramar hann vi med iaf:-) Var 4,8 mil hit vill jag minnas att han sa o det är ju mindre än hälften av vad det var t östra! Härligt att de kan komma lite oftare o hälsa på. Är trött efter dagens utsvävningar o ska sova nu tänkte jag. Tycker att det kommit mer vatten igår o idag o funderar på om det kan ha m sängläget att göra trots allt. Innan har det inte spelat ngn roll vad jag märkt utan det kommer ändå - o oftast på natten när jag sover men jag ska höra m dr imorgon när de rondar o se vad de säger. Måste vara uppe lite grand nu känner jag men kanske kan nöja mig m att gå en liten sväng på fm o en på em. Här serveras all mat på rummet så jag behöver inte springa t matsalen flera ggr/dag för att få mat utan kan istället lägga dessa värdefulla små steg på en promenad ut el så. Vi får se vad det blir av detta.

Natti! Imorgon v 27+3!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar