tisdag 22 mars 2011

Bebis har inte fattat vinken...

Han har inte riktigt fått med sig att han inte ska kunna röra på sig så mycket när det knappt finns ngt vatten. Eller att han inte kan öva sina lungor ngt vidare mkt. Han gör det ändå. Ofta och mkt. Trots väldigt lite vatten som det var igår. Jag lovade dr att inte avslöjada denna än så länge mycket väl bevarade hemlighet. Är nog bäst att han inte vet det o fortsätter som han gjort innan. Då kanske allt går ganska bra till slut ändå! Ett mysterium hur det kan rinna så mkt när dr knappt såg ngt på ultra men kanske är det så att det rinner ut först men samlas upp någon annanstans innan det kommer ut.

V 27+0 o jag känner redan tristessen idag. Vet inte vad jag ska hitta på för att få tiden att gå men det löser sig nog. Kanske att jag snart får vara uppe lite mer. Kan ju försöka mig på att sitta i matsalen o äta iaf. Då händer ju lite mer! Temp 36,9 o ctg görs senare. Vaknade innan 7 idag av bebis som skrek. Kanske var det samma bebis som höll mig o Maria vakna inatt. Banrummet där de väger o kollar bebisarna är vägg i vägg m vårt men det var första gången vi blev väckta av det. Ska nog ta en tupplur senare idag. Då fördriver jag ju också lite tid!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar