lördag 26 mars 2011

Det finns gränser för vad man orkar...

...OCH JUST NU VILL JAG HA ETT PILLER SOM GÖR ATT JAG KAN FÅ SOVA MIG IGENOM ALL DEN HÄR J***A SKITEN!!!!!

Som om det inte är nog liksom ringer daniel o berättar att han sitter på akuten i borås m vår lille Caspian som är 21 månader. Han har svalt en sån där liten "peng" från 5-i-rad. De har tydligen kört ner ngn slang el ngt men hittar den inte. Dr skulle påskynda röntgen för att se om den sitter nånstans mittemellan (jag vet inte var de menar men antar att faran är om den kommer t lungan) o gör den det (det får den bara inte göra!!!) måste de åka vidare t drottning silvias barnsjukhus för att operera min lille prins. Alltså jag tror jag måste kräkas. Jag orkar inte längre... Jag HATAR att vara här just nu. Att inte få vara med mitt lilla barn när han är på sjukhus... De får inte åka hem över natten utan måste sova i borås så de andra två får stanna hos farmor o farfar en natt till. Kan ingen väcka mig ur den här mardrömmen snart?!?

2 kommentarer:

  1. Näe säger jag bara, nu får det väl ändå vara nog. Förstår om du bara vill spy på allt, speciellt efter detta. Klumpen i magen bara växte när jag läste om lille C. Ska hålla alla tummar för att det löser sej och att det slipper bli op. Sötaste gubben, så himla dumt det kan bli. Varm kram till dej Malin <3

    SvaraRadera
  2. Nej men fyyyyyy!!!! Jag minns att jag fick ett fullständigt bryt när min pojke fick ont i öronen när jag låg inne. Maktlösheten när jag hörde honom gråta av smärta på andra sidan luren var fruktansvärd och jag tror att jag hatade allt och alla den dagen. Och då ännu värre att ha en liten på sjukhus. Jag vet att allt jag säger i den här stunden blir banalt, men jag lider verkligen med dig. Det gör jag förresten varje dag. Det är så otroligt fascinerande för mig, som gjort samma resa, att följa din vardag.

    Angående kuratorn förresten, jag bondade inte heller med henne, men jag lovar att hon ställer upp för dig när det väl gäller. Hon är enveten som få och om det skulle strula med förskola eller läkare eller psykolog eller Försäkringskassa så gör hon allt hon kan för att det ska bli så bra som möjligt för dig.

    Hang in there! Det kommer att bli bra, även om det inte känns så kul nu.

    /Lina

    SvaraRadera