torsdag 24 mars 2011

Idag smäller det!

Äntligen är dagen här då det bllir flytt. Så skönt! Lite osäker på hur långt det är men bm trodde kanske 8-10 mil härifrån t trollh. Betydligt bättre än 15 som det är t skövde!

Har haft en del sdr inatt också. Har inte gjort ont o inte kommit särskilt ofta men mer än det varit innan. O när jag var uppe vid ett kom det en sktistor klump gammalt blod!!! Hur äckligt som helst. Blääääääää!!!!! Bm blev lite nervös men jag sa att det varit så en gång tidigare (inte riktigt så stor då den här var ganska många cm) o då hände inget mer. Hon funderade på om vi skulle köra ctg men jag fick sova vidare till slut efter att de pratat ihop sig lite i personalen. Tror det hänger ihop m ökade sdr. Kroppen försöker väl stöta ut det där gamla. O det är på tiden kan man säga för det har ju varit där hela grav i stort sett o legat o skvalpat runt i vattnet som läckt ut ett tag... Yuk!

Temp 37,1. Ska ta en tidig dusch så det är gjort. Kan väl dröja till sen eftermiddag men jag vill ändå känna att jag är klar med allt innan jag ska åka. Känns faktiskt lite pirrigt! Strålande solsken ute idag. Underbart!!!

Igår skrev jag några rader t dr Leyon i skövde som jag var hos på Antemott dagen då de såg att det var lite vatten hos bebis o skickade mig hit. Berättade att det gått bra hittills o tackade för ett bra bemötande hos honom. Han var så lugn o sansad o tog väl hand om mig o daniel när vi var ledsna. O senare under kvällen fick jag svar från honom där han skrev att han var glad för vår skull o önskade oss lycka till i framtiden. Fint av honom tycker jag:-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar