onsdag 23 mars 2011

Nu mina vänner!

Ska jag berätta något roligt! Imorgon blir det flytt!!!!! Trollhättan it is men jag vet ännu inte vilken tid som gäller. Det ska bokas ambulans osv imorgon så då får vi se när tåget ska gå:-) Huvudsaken är att jag vet att det blir imorgon!

Utan att skrämma livet ur er, o utan att äckla er alltför mkt (de flesta av er har väl själva fått barn o vet vilka otäcka läskiga saker det kan innebära) ska jag berätta att jag känt av ngt lite mer sammandragningar idag. Rinner vatten ofta (trots att det ju inte fanns så mkt) o det är blanadat m massa gammalt blod som kommer i stora klumpar emellanåt... YUK! Vet inte om det kan betyda att ngt är på g men det hoppas vi inte!!!!! Är hursomhelst ingen färsk blödning o det är bra. Har inte ont tack o lov o det är inget som kommer regelbundet så vi hoppas att det lugnar sig snart igen. För nu har jag siktet inställt på trollhättan. Vore tokigt om det blir bebis här ändå nu när vi är så nära!!!

1 kommentar:

  1. Gött Malin! Nu kommer du lite närmare... Då kanske vi ses där istf KSS. Kram o lycka till!

    SvaraRadera