torsdag 24 mars 2011

Skönt!

Jag slipper ambulans! Dr tyckte inte det var nödvändigt eftersom det varit så lugnt hela tiden. Blir taxi istället o det känns bra. Först blev jag lite skraj eftersom jag ställt in mig på ambulans om det skulle bli akut men jag litar helt på dr Gunilla. Hon sa att har det gått såhär länge kan det gå hur länge som helst innan det sätter igång såvida jag inte får ngn infektion men att jag blir igångsatt v 34+0 oavsett, så längre än så är det inte kvar! Kommer säkert bli lite striktare i trollh, de vill väl bilda sig en egen uppfattning innan de släpper ut mig alltför mkt men så småningom kommer jag väl få lite permis o kunna gå på stan o fika o så:-) O busa med mina barn!!!

Kl 11 kommer taxin o jag har packat färdigt o är sminkad o klar. O bm har gett mig journalen. Inte ett papper kan jag säga hahahahahaha!!!!!

Wish me luck! Känns fantastiskt att jag ska få komma ut o se lite liv o rörelse! Över en månad sedan jag satt i en bil eller överhuvudtaget var utanför området här. Sååååååå härligt!!!!! Trollhättan - here I come!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig en trevlig resa och kommer fortsätta följa dig här. Vem vet, någon gång gång längre fram när vi alla har landat och bebisar är starka och friska så kanske vi kan gå med och fika. Jag hittar till Vara :).
    Tack för din fina kommentar hos mig, jag är glad att vi träffades där i korridorerna och det är så kul möten inte alltid kan mätas i timmar utan att det blir annat som styr 'the connection'.

    Hoppas Trollhättan blir en positiv upplevelse och att ditt lilla bebis-troll gör som doktorn säger. Kramar från Åsa, Jonas & twinsen (namnen är fortfarande under bearbetning ;) )

    SvaraRadera