fredag 25 mars 2011

Ok Malin. Nu kör vi!

Fick tips från fina Malin på http://www.malinsmirakel.blogg.se/ att ställa några frågor till er som läser här så nu kör vi! Med risk för att det blir väldigt pinsamt o inte en endaste svarar... Haha. Det bjuder jag på isf!

Berätta lite om dig själv! Vem du är, var du bor, vad du arbetar med, hur du hittade hit, vad du skulle vilja läsa mer om tex. Vad som helst bara jag får en liten uppfattning av vilka ni är! Skulle vara så roligt o göra mig glad då jag får lite kul läsning! Att läsa kommentarer är såååå kul tycker jag!

För att kommentera utan att registrera sig kan man välja "anonym" o skriva sitt namn i kommentaren:)

Kram på er!

10 kommentarer:

  1. Hej Malin
    Följer dig här på nätet efter det att du messa mig länken. Skönt att allt går bra och hoppas att det håller i sig och att bebisen stannar kvar i magen ett par veckor till..kram Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Så kul att du svarade Rose-Marie! Kul att vi lyckats hålla kontakten även om det är evigheter sedan vi sågs. Hoppas att ni har det bra!
    Kram på dig. O hälsa Peter!

    SvaraRadera
  3. hittade hit då du länkade på FL.
    ligger själv inlagd för förtidig vattenavgång.
    har BF 21 Juni.

    SvaraRadera
  4. Lillamini: Oj! Vilket sammanträffande! Jag har ju bf 20 juni:) Vill du berätta mer? Så bra när man kan "prata" m andra i liknande situation! Maila mig gärna på mollisen@gmail.com
    Stort lycka till!

    SvaraRadera
  5. Heter Emma och har en dotter på 2 år som föddes i v.27+5. Hittade hit från EPT-tråden på FL, hoppas du får gå några veckor till =)

    SvaraRadera
  6. Emma o Joanna: Kul att ni skrev några rader! Blir jag glad för:)

    SvaraRadera
  7. Jag heter Hanna och bor i Vedum. Fick tips om den här sidan av en god vän.. =)

    Lycka till med allt!! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Malin!
    Jag heter Susanne och såg via Mariahs blogg att du hade en sida. Den är hur intressant som helst och du är verkligen stark som orkar skriva om allt, bra och dåligt, känslor, möten mm. Nu har jag ett måste varje dag....se hur du har det och om du har fått bebis än. Det är svårt att föreställa sig hur det är att inte vara "hemma" i väntan på bebisen. Lycka till nu! Hoppas på fler underbara inlägg. =))
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Hej Malin!
    Det är Erika :) Jag är kusin med Daniel som var min favorit när jag var liten. Hi hi. Fick info om din blogg av dig och är väldigt glad att du vill berätta hur det går för er. Själv bor jag i Dalum med min man och våra två döttrar. Jag jobbar skift som laseroperatör och det trivs jag hur bra som helst med. Att du har så många visningar av din blogg är såklart för att det blir ett beroende och se vad som hänt dig under dagen :) En stor kram från mig!

    SvaraRadera
  10. Hanna: Det var som f*n. Att du hänger här;) Hahahahaha!
    Susanne: Tusen tack för din fina kommentar! Blev jag jätteglad för!!! Så roligt att veta vilka ni är som läser!
    Erika: Förstår att han var en favorit lilla Daniel. Idag är han ju min favvis;) Kul att du läser här också! Tack igeb för boken:)

    SvaraRadera