tisdag 22 mars 2011

Här haglar det in inlägg!

På eget bevåg ringde jag till NÄL för att höra hur det ser ut där o de tar också emot från v 27+0 inte 28 som jag tidigare läst. Håller dock på att bygga om o har lite ont om platser just nu men på fredag visste dom med säkerhet att en plats skulle bli ledig! De skulle prata om det lite o jag ska be min fina dr Gunilla som jobbar idag kolla upp det lite mer. Är ju närmre t trollh än skövde. Känns dock inte helt rätt m tanke på att de andra tre är födda i skövde o vi har varit där mer men det finns väl inget som säger att man inte kan ändra sig! Om alternativet är att ligga här två v till så väljer jag nog ändå NÄL som är lite mer på hemmaplan.

Ang dr Gunilla så lovade jag henne att knipa sist vi sågs o hon skulle komma tillbaka igen om två veckor. O förut när hon såg mig sken hon upp o kramade om mig o var så glad att jag fortf var kvar m bebis i magen. Jag tycker så himla mkt om de flesta här. Maria som ligger i samma rum är fantastisk. Vi skrattar o gråter tillsammans o hon är en av de förståndigaste människor jag träffat. När jag är gnällig vänder hon på det o säger att jag ska se det si eller så istället o då känns allt genast bättre. Var så säker på att jag skulle lämna henne här men nu kanske det blir tvärtom då hon kanske snart får åka hemåt... Kommer bli tomt utan henne! Är glad över alla nya bekantskaper jag skaffat mig här. Har fått tel nr till många o hoppas på att hålla lite kontakt även i framtiden. Inget ont utan att det för något gott med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar