söndag 27 februari 2011

Daniel har åkt hem...

...o jag står i stövlarna än. Eller ja... några stövlar har jag inte på mig o stå får jag inte göra men jag lever. I allra högsta grad. Även om jag stundtals känner att jag snart inte orkar mer.

Ska se på tv o hoppas på att kunna somna i hyfsad tid. Har fått en whiskypinne, akupunktur nål i huvudet för avslappning o tensen är på för ryggen. Hoppas det räcker så jag slipper ta mediciner. Har fått sömntabl men hittills inte tagit dom. O penicillinet ska jag sluta m så förhoppningsvis blir jag medicinfri ett tag. Enl en dr ska jag äta antibiotika fram t v 25+0 o enl dom andra ska jag inte. Har bra värden o därför finns ingen anledning. Bättre att ha antibiotika att ta till om jag får infektion o inte riskera att jag blir resistent.

Imorgon är en ny dag o vi hoppas läget är fortsatt oförändrat. Helst ser jag att jag vaknat upp ur den här mardrömmen men det lär tyvärr inte hända så jag får liksom bara glida med. Har runnit mer vatten o jag vet inte om det är bra el dåligt. Det betyder ju att det fyllts på en hel del då det igår inte fanns mkt som kunde komma ut men det är ju tyvärr inte kvar därinne hos bebis heller. Dock kan det ha stannat en stund innan det rann ut vilket vi hoppas o tror på. Har hickats flera ggr under dagen o det är ett gott tecken mitt i allt elände!

Var så mysigt att ha daniel här. Ligga o kramas i sängen o gråta tillsammans. O bara få vara nära m ngn man älskar så mkt. En självklarhet för många men inte för oss just nu. Jävla skit bara att inte barnen kan vara här med oss! Känner mig ändå tryggare m att de ska vara hemma m d i veckan o allt blir någorlunda normalt m dagis o skola även om jag saknas där hemma. De slipper iaf skeppas runt t olika barnvakter o det kan väl vara bra några dagar. Är jobbigt nog ändå för dom små godingarna.

Sov gott allihop! V 23+6 imorgon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar