torsdag 3 mars 2011

God Morgon!

Inte mkt nytt att berätta o det är ju positivt! Har sovit ganska gott. Varit uppe på toa några gånger men lyckats somna om ganska snart igen. Lynnsar på ljudbok m 100-åringen som gick ut gm fönstret o försvann på kvällen när jag ska sova men jag har ännu inte kommit så långt. Somnar ganska fort på kvällen o minns inte dagen efter vad jag hört så jag får lyssna på samma kap kväll efter kväll. Bebis har möblerat alldeles därinne o ligger nu mer i mitten o lite högre upp. tidigare har han legat på ena sidan hela tiden o ganska långt ner men det är bra att han kan röra sig så mkt trots dåligt m vatten! Just nu ligger han o hickar:) Känner bebis så väl när magen sjunkit ihop pga vattenmängden. Hjärtljud på morgonen 145!

Ska äta frukost o duscha o ta på mig en lite bättre outfit än läckra nattskjortan sjukhuset har att erbjuda. Har fått en alldeles ny mysdress av mamma o snälla barnmorskan har tvättat den åt mig så det blir klädsel för dagen. Tänker att jag ska vara lite normal o ha vanliga kläder på mig dagtid men det är inte så bekvämt att ligga i sängen m jeans hela dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar