torsdag 3 mars 2011

Måste nog snart byta rum...

Från början tänkte jag att det kunde vara kul att ligga på sal tillsammans m några andra mammor i liknande situation men som det är nu har jag eget rum m extrasäng där mamma o daniel o andra besökare kan sova då de kommer o hälsar på o det funkar toppen. Nu verkar det dock vara fullt o andra som är allvarligt sjuka pga tex havandeskapsförgiftning behöver mitt rum o jag får nog flytta under dagen. Det är ju som det är o jag förstår att man måste prioritera o självklart ska de som är riktigt sjuka få bästa möjiga vård! Men... det är inte så kul att ligga på sal. Man kan inte se på tv när man vill, prata i tel o lyssna på musik... Ljudboken jag har på om kvällen går ju inte heller då de andra säkert störs av det. Men jag hoppas på trevliga rumskamrater så vi kan få många goda skratt o peppa varandra! Vi kämpar på som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar