måndag 28 februari 2011

Nu kära vänner ska jag bli stor o stark!

HAHAHAHA!!!!!!!! Lite muskler fanns allt kvar enl sjukgymnasten men det gäller att hålla igång kroppen när man ligger 24 h om dygnet som jag gör! Fick dock gå t duschen idag o bara det var ett äventyr! Har fått ett träningsprogram jag ska göra 2 ggr om dagen o så lite enkla övningar däremellan för blodcirkulation då jag fortf inte víll börja m blodförtunnande sprutor. Känner mig lite rädd för proppar så självklart måste jag snart ta det men jag kan sätta en miljon på att det då kommer bli ett blodbad o ännu mer att oroa sig för m bebis då det är vad som hänt tidigare när jag medicinerat m sånt. O det räcker med det som är nu känner jag! Kommer vi bara t v 25+0 (1 v o 1 dag kvar) blir det ett helt annat läge för bebis o då kanske jag kan ge m mig. Är inte så att dr sagt att jag liksom måste utan vi pratar om det lite varje dag o så kommer vi överens om ngt. Säger de att de tycker jag ska börja gör jag naturligtvis som de säger. De vet bäst!

Nu kommer snart kurator så nu tänker jag gråta lite till!!!

Tack alla fina för allt stöd!

1 kommentar:

  1. Jag följer er resa här nu, och du är stark Malin, och att du orkar skriva om det!! Men det kanske gör det hela något ynka litet lättare att få dela med sig av sina känslor!
    gråt, gråt gråt!!!!! Det måste man, det måste du!
    <3 All kärlek till er!

    SvaraRadera