lördag 5 mars 2011

Solen skiner!

O jag får nöja mig med att njuta av den från sängen genom fönstret. Men det är alltid något!

V 24+4 idag o jag har precis räknat ut att jag har ca 24 dagar kvar till v 28+0. Ska vara i gbg till dess o sedan flyttas t kss i skövde men vi ska lägga in önskemål om att få vara kvar här då vi har bättre möjligheter att vara tillsammans hela famijen i götet då det finns ronald mc donald här. I resväg spelar det eg inte så stor roll. Några mil längre hit men det är ju bra väg!

Har inte lyssnat på bebis än men igår kväll var hjärtljud 140.
Temp på morgonen 37,1.

Sa ifrån lite bestämt igår att jag inte vill att de ska lova att jag ska få komma upp på neo o o sedan händer inget ändå. När man ligger såhär o dagarna blir lite långa ser man fram emot det lilla o när de lovar o lovar men det aldrig blir av blir jag lite besviken. De har ringt upp idag också iaf så får vi se hur det blir idag. Helg nu ju så det kanske får vänta t måndag. Vi får se!

Väntar på att bm ska komma in o lyssna på bebis sedan ska jag duscha. I em tänkte jag se på ngn film i datorn. Om jag kan hålla mig vaken... Blir så trött efter lunch o somnar till ibland även fast jag försöker hålla mig vaken. Men, men. Nu är det ju lördag o en film i 4:an ikväll jag kan se på så då gör det inte så mkt om jag får svårt att somna i tid ikväll.

Njut av det fina vädret idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar