onsdag 2 mars 2011

Min läckra outfit!

Lyxade till det lite idag o rakade benen. Får jag inte bära min egen matbricka får jag förmodligen inte raka ben heller men ngt kul måste jag väl få ha. Sitter ju på en stol när jag duschar så det var inte särskilt ansträngande. Kan ju inte förfalla helt när man ligger såhär;)

Fina små bilder från barnen sitter vid min sänggavel. Blir glad när jag ser på det!

Daniel har pratat m en av Timmies fröknar idag. Typiskt att "hans" fröken ska opereras o vara borta ett tag mitt i allt det här. De gör vad de kan o är extra uppmärksammma på hur timmie mår. Skulle ev prata m skolsköterskan o så får vi se om det blir ngt mer. kurator tror jag inte är aktuellt för timmies del. Har tagit ett snack m personalen här också o kuratorn ska komma in t mig under dagen. Tydligen bäst att gå via henne när man har önskemål om ngt. Ska se om vi kan få bo på ronald ngn natt över helgen ibland så vi får vara tillsammans allihop men så länge jag ska vårdas är det inte så lätt. Helgen är dock lugnare o inte så mkt provtagningar o sånt så kanske det skulle funka. Bara jag är i närheten om ngt händer o kollar temp själv
2 ggr om dagen. Jag hoppas inte på ngt för då blir jag så besviken om det inte går. E v 28+0 är det nog annorlunda men det är fyra v till dess! Blir säkert lite lättare för barnen för var dag som går också. De får nya rutiner hemma m pappa o vänjer sig så småningom. Jag har ju varit sjukskriven typ 7 v el ngt så de är redan vana vid att han tar hand om dom. Blev en ganska bra övergång på det viset o inte bara plötsligt vara m pappa. Nu har han skött allt ett bra tag redan o det gör det även lättare för daniel att hantera nu. Var inte meningen att jag skulle skriva så långt inlägg nu men nu har jag fått ge uttryck för ytterligare några tankar. Bara gråtit tre gånger hittils idag;)

2 kommentarer:

  1. Hihi, nagellacket matchar randen på stödstrumpan, så festligt :)Ha det nu så bra som det går idag Malin. KRAMAR

    SvaraRadera
  2. va skönt att raka benen =) Jag skulle själv behöva det, haha! Jag är hemma med en halvkrasslig liten Alice idag, så vi tittar på film. När jag vet hur mycket du saknar dina barn, och hur mycket de saknar dig, uppskattar jag min tid här hemma ännu mer! Hoppas ni får bo på Ronald snart så ni alla kan vara tillsammans!1 Det är ni värda <3 KRAM

    SvaraRadera