torsdag 3 mars 2011

Jag skriver Han när jag pratar om bebis...

...o många frågar om vi säkert vet att det är en kille. Det vet vi inte. Inte säkert. Men har man gjort i runda slängar ca 30 ultra är det svårt att låta bli att tjuvkika. Vid ett ultra på spec mvc i lidköping såg jag ganska tydligt en liten snopp o då jag sa att det blir tufft för Linn att vara ensam tjej bland tre brorsor svarade hon "Ja. En del är bättre på att göra killar". O det var väl en bekräftelse på att det är en pojke.

Namn har vi inte pratat så mkt om. Zander har stått högt på listan länge o det är väl eg det enda namnet vi är eniga om. Nu när det är såhär skulle jag gärna vilja ha ett namn som betyder ngt särskilt som "Kämpe" Styrka" "Liv" "Mod" el nåt sånt men har inte hittat ngn bra sida där man kan läsa betydelser o sedan namn. Är liksom tvärtom att man ska ha namnet o sedan kolla vad det betyder o det skulle ju ta ett tag att gå igenom alla namn hahahahaha. Om ngn kan sånt o vet några fina betydelser med namn till får ni gärna komma med förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar