torsdag 3 mars 2011

Tänk att man kan bli så glad för så lite!

Läkarna har ändrat lite i mina restriktioner ang sängläge. Nu får jag gå på toa, dusch (har jag fått hela tiden men rullstol t dusch första dagarna) o igår fick jag gå lite mer i korridoren om än vääääldigt korta turer. Idag fick jag sitta i matsalen o äta!!! Tänk att det kan vara så kul att sitta tillsammans m några andra, helt främmande människor o byta några ord samtidigt som man äter sin femte köttgryta på bara några dagar. Ris till idag o inte potatis o för det gör vi ett kors i taket;) En blivande tvåbarnsmamma kom o satte sig vid mitt bord o hon kom faktiskt från Lidköping! Imorgon skulle hon få bebis i v 34 pga immunisering. Ingen som kommer bli så långvarig här m andra ord men det finns fler som är i liknande sits som jag o dom ska jag nog lyckas leta reda på!



Trevlig kväll!
CRP o temp bra på fm idag också. V 24+2 har snart gått o ännu en dag i rätt riktining!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar