fredag 4 mars 2011

NEJ!




Daniel ringde precis m den tråkiga nyheten att Caspian har 39,7 i temp o Linn har fått nässelutslag. Med andra ord blir det inget besök imorgon. Timmie blev såklart jättebesviken då han sett fram emot lekobus-landet o att åka hit o hälsa på mig. O jag blir också ledsen!!! Jag längtar så mkt efter dom ju! Aja. Sånt är det. Får ta igen det längre fram. Hade massa tvätt men snälla sköterskan här ska hjälpa mig att köra en maskin så jag får lite rena kläder o nytvättade sängkläder. O semlan jag tänkt be dom köpa m sig får vänta den också. O godiset o nagellacket o allt annat jag betällt för att ha lite att göra. Men jag klarar mig ändå!


Lägger in två bilder på Linn som hon såg ut när hon fick nässelutslag av svinis-vaccinet. Hela kroppen var täckt o läpparna svullnade. Eller ja... var ju inte från vaccinet hon fick det eg utan för själva influensan. Hon får ofta utslag då hon får ngn infektion men vi hoppas inte det blir så farligt den här gången! Kliar inte tack o lov o hon är inte så besvärad av det. Är mest vi som tycker det ser otäckt ut.

Trevlig kväll på er o ha lite fredagsmys åt mig också!




2 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt att D o barnen inte kan komma! Får du besök av nån annan? Hoppas det! kramar från Kenneth o mej

    SvaraRadera
  2. Åh så synd och så typiskt!! Men jag hoppas att de kryar på sig jättefort så kanske ni kan ta allt det där roliga nästa helg...jag vet att det är länge dit. Men som jag brukar säga till barnen på jobbet när de är ledsna och längtar efter mamma eller pappa: "blunda och tänk på något roligt så går tiden mycket fortare". Och jag myser lite för dig ikväll också, lovar! Massa kramar

    SvaraRadera