fredag 4 mars 2011

Fredag kväll...

...o jag ligger här. Skulle berätta att Timmie är lite gladare där hemma igen. Klart han är superbesviken för att det inte blir ngt imorgon men han mår lite bättre över lag o börjar väl vänja sig lite vid att jag inte är där. Det är nog främst det som gjort att jag känt mig gladare de senaste dagarna. Blir så ledsen när dom inte mår bra!!!

Dock lite orolig för hur det ska gå hemma. Caspian har hög feber o hostar hela tiden. De har ju förkylningsastma alla våra barn så det är inte helt enkelt då de blir förkylda. O nu är Daniel ensam... Hoppas medicinen vi har räcker så caspian kan sova gott o att de andra klarar sig! O att Linns nässlor stannar av nu när hon fått medicin så det inte blir så mkt. Litar på att D klarar det men det är självklart tufft för honom att vara ensam!

Jag har tyvärr haft lite sammandragningar under kvällen. Ngt lite igår också o det har runnit mer vatten. Ett tecken på att jag ska ta det lugnt o nu får jag nog inte gå ut t matsalen imorgon utan ska hålla mig mer i sängen igen. Suck. Men självklart gör jag vad jag kan! Inga onda sdr o säkert ingen fara då det är vanligt att man har det men när allt är som det är ska vi såklart ta det säkra före det osäkra. Är väldigt trött idag trots en liten tupplur på 20 min förut så jag hoppas på att somna i tid o sova bort allt jobbigt o vakna utvilad o glad imorgon.

Många som vill komma o hälsa på o självklart vill jag träffa er alla men det är lite jobbigt på ngt sätt m besök. Kanske blir det lättare lite längre fram då jag får vara uppe mer. Nu är det en sån procedur att be personalen köra ut min säng t besöksrummet o man känner sig inte så rolig precis när man ligger där!

Nu ska jag be att få lite kvällsfika o se på tv. Ännu en dag i rätt riktning o imorgon v 24+4!!! Bara tre dgr kvar t första viktiga delmålet dr satt upp!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar