onsdag 2 mars 2011

Inte så mkt mer att säga om den här dagen...

...men ännu en dag har gått åt rätt håll! Yippie!!! V 24+2 imorgon:)

Hjärtljud bebis ligger runt 140-145 ungefär. De har lyssnat två ggr idag o när vi går in i v 25+0 görs ctg dagligen för att kolla hur bebis mår.

Ska göra mitt sjukgymn program nu o se lite på tv. Sedan hoppas jag kunna sova hyfsat inatt också. Har sagt godnatt t alla mina barn därhemma. Timmie sa att han var lika ledsen idag men han grät inte o lät ändå lite gladare tycker jag. Värmer i mitt mammahjärta. Linn var ju dålig i magen igår när de var här men var bra hela kvällen o åt som vanligt o inget mer hände. Idag hade hon varit lite dålig i magen igen på förskolan så hon o caspian får vara hemma m mormor imorgon. Tur att vi har så många runt omkring oss som hjälper till!

Härligt att känna mig lite gladare. Vänder som sagt fort så det gäller att njuta så länge det varar!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar