onsdag 2 mars 2011

Bara en sak till!

Vi har fått så mycket otroligt fina o bra saker från många av er därhemma. Både till mig o hem t Daniel o barnen. Vågar inte ge mig på att räkna upp allt ifall jag glömmer någon men ni vet ju vilka ni är!

TUSEN TUSEN TACK! DET ÄR GULD VÄRT ATT NI FINNS DÄR HELA TIDEN O TÄNKER PÅ OSS!

Ett särskilt litet tack till fina Tanya som ställde sig o bl a kokade jordgubbssylt till Timmie då hon kom ihåg att han älskade sylten hon gjort t oss i somras. Det var fint gjort av dig vännen!

(vikt 59,9 m kläder på. Skrev in mig på 57 i v 14 vilket var en bra vikt för att vara mig. Har vägt 61 på vågen hemma utan kläder men det kan ju också variera från våg t våg. Hursomhelt viktnedgång o jag lär nog inte gå upp särskilt mkt den här graviditeten. Inga 23 kg som då jag väntade Linn iaf)

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår bra och står ut, förstår om tristessen kryper på men vad gör man inte!

    SvaraRadera
  2. Förresten, vilka fina bilder dina barn gjort =)

    SvaraRadera
  3. Det är de små, till synes obetydliga handlingarna som faktiskt kan muntra upp. Om lite jordgubbssylt kan göra någon skillnad så är det liksom roligt tänkte jag :) Fick du lov att tända ditt ljus? Det skulle ha varit en dekorerad tändsticksask till, men det hann jag inte riktigt med så den kommer senare :) Nu är det dags att åka till jobbet och förhoppningsvis göra någon liten skillnad där också.

    SvaraRadera