fredag 4 mars 2011

V 24+3

Temp 36,9! Hjärtljud 142:)

Har sovit bra inatt. Bara varit uppe på toa några gånger som vanligt. Viktigt att jag inte håller mig längre stunder då det kan reta livmodern o ngn förlossning vill vi inte ha igång! Rann dessvärre en hel del vatten under kvällen o natten. O en del sammandragningar i samband m detta. Inga onda o de går över ganska fort så det är nog ingen fara m det. Hoppas det fyllt på lika fort igen (vilket det brukar göra) o att det bara var en tillfällighet. Min spontana tanke var ju att det beror på att jag var uppe lite mer igår o satt i matsalen o åt bl a men en läkare sa att det kvittar om jag är uppe när det gäller vattenmängden. Det är bara att jag inte får anstränga mig så en förlossning sätts igång. O det ska kanske inte så mkt till för att det ska hända ngt då man legat såhär i några veckor...

Imorgon kommer daniel o barnen o robin o ellen. De kommer t mig lite först o fikar sedan ska de roa sig på lekobuslandet. O på kvällen ska de ta m mat upp så vi kan äta tillsammans. Gott m ngt annat än sjukhusmat men framförallt underbart att träffa dom allihop. Jag drar mig liksom lite för att ta emot besökare för att det är så vansinnigt jobbt när de åker men det är klart jag vill träffa dom ändå!

Nu ska jag dra på mig den läckra lila rocken jag fått låna på sjukhuset o mina nya rosa tofflor jag fått av madde o barnen o co där det står "världens bästa mamma" o hämta frukost. Nästan så jag borde lägga ut en dagens outfit på den utstyrseln hahahahahaha. Sedan dusha o ta på kläder. Idag ska jag måla naglarna har jag tänkt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. En "dagens" vore kul Malin ;0P Tror du är supersnygg!! Träna lugn Malin. Som du skrev, det ska nog inte mkt till innan man blir överansträngd när man legat så. Hoppas du får en mysig frukost med mamma-vännerna. Kramar från mej <3

    SvaraRadera