onsdag 2 mars 2011

Förstod att bilderna inte går att öppna.

Ny dator o därför inga bilder utan jag plockade från andra bloggen m lösen. Får se om jag kan få hit lite bilder så småningom så jag har att greja med. Snälla mormor m sina blyga 75 år lovade att maila mig ett gäng bilder. Inte alla mormödrar i den åldern som facebookar o mailar! Är så glad över att just hon är min mormor:)



Ny dr idag. Den fjärde jag träffat, eller kanske tom femte. O alla säger de olika. Hon idag var väldigt bra o jag kände direkt att jag tyckte om henne. Ett ultra ska göras i slutet på veckan. Hon var positiv ändå. Tre v sedan vattenavgång o läget är ännu lugnt. Pratade om min rädsla för bebis lungor o hon sa att så länge det finns lite vatten vilket det nästan alltid gör brukar bebisarna kunna träna lite andning ändå. Är mest i de fall där vattnet går v 15-16 det kan bli helt tomt o inte se så bra ut. Kändes så skönt att höra då det varit en av mina stora rädslor att bebis ska födas v 34 men ändå inte klara sig. Ska undersöka alternativ så jag kan ha familjen hos mig över natt ngn gång i veckan. Ronald el hotell el så. Bara jag är i stan. Hoppas det går att lösa! Frågade också om det är lättare för bebis att komma åt navelsträngen o tex trassla in sig el så när inget vatten ligger emellan men så är det inte. Den kan ju inte röra sig som bebisar m vatten o därför mindre risk för trassel. O kroppen producerar massa bra hormoner då vattnet gått som hjälper bebis att mogna fortare. Det gäller att se det positiva!



Får vi se hur länge jag kan glida på den här vågen då jag känner mig ganska ok ändå. Det kan vända fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar