måndag 28 februari 2011

Sovit ok inatt!

Har runnit en hel del vatten vilket oroat mig men jag ska sluta fundera över det säger dom. Läget är som det är o mängden spelar eg ingen roll eftersom det ändå inte förändrar ngt. Var ju lite på ultra men har kommit mkt kvällen o natten o det betyder ju ändå att det varit påfyllt lite grand emellanåt. Känner tydligt att det är lite nu på morgonen o bebis rör sig kanske inte riktigt som igår men jag känner små buffar o en liten rumpa som flyttas lite hit o dit om än väldigt försiktigt.

Temp 37,3 o crp ska tas snart. O jag ska äta frukost o duscha. O ta ut nålen i huvudet! Jag som är så rädd fär nålar o sprutor utsätter mig för lite av varje när jag ligger här för att få det så bra som möjigt o undvika medicin i den mån det går, Trodde aldrig jag skulle kunna sova m en nål i huvudet bara men det gick det med. Den känns inte alls o sitter så löst så den flyttar på sig om jag stöter till den. Har försäkrat mig om att den inte kan åka in i huvudet haha.

Blev ingen tur t neo igår heller då en liiiiiten bebis föddes under gårdagen o de hade fullt upp. Självklart är det viktigare än allt annat. Vi hinner med det längre fram o om inte får vi lära oss mer om vi hamnar där. Sjukgymnastik idag iaf hoppas jag!

Har så otroligt nära t gråt o gråter i tid o otid men försöker rycka upp mig. Fast det är inte heller bra. Måste ju liksom få ut all skit! Men när man är ensam vill man heller inte släppa spärren för man blir så otroligt ledsen o det känns som att man inte kan sluta gråta... O vår bebis lever ändå i dagsläget! Kan inte föreställa mig vad man går igenom då det inte går bra. Hoppas jag slipper få uppleva det!!!!!

Frukost nu tillsammans m en hickande liten bebis i min mage. Känns så väl då där inte finns ngt vatten.

Kram på er!

V 23+6 idag!!!

1 kommentar:

  1. Hmmm, verkar svårt att få in kommentarerna här. Namnet trillar ofta bort har jag märkt. Har skrivit kommentarer som inte kommit med. Knepigt ;0/ Trist fall folk skriver till dej utan att det kommer fram. Hur smakade frukosten nu då?! Tror jag mötte dajjen förut när jag var ute och gick. Har inte lärt mej er reg. plåt än så jag vet inte riktigt. Hörs snart igen.. krams

    SvaraRadera