söndag 27 februari 2011

Fortsatt lugnt.

Temp 37,1 crp har jag inte fått svar på ännu men väntar på att dr ska komma in under dagen. Ska även få en ordentlig rundvisning uppe på neo. Sist vi var där fick vi inte se så mkt o jag åkte runt i sängen men nu ska jag få komma upp i rullstol o träffa personalen som jobbar på avd o som kan lite mer!

Jag o d myser i sängen o ser på film o jag gråter. För allt. För att jag längtar e våra barn o för att jag är orolig för hur allt ska gå m bebis. Jag vill ha tillbaka mitt liv! Orkar knappt gå upp ur sängen längre, musklerna försvinner ganska fort när man ligger 24 h om dygnet så jag lär behöva hårdträning e det här. Känns som mjölksyra i benen typ när jag går. Har ju legat totalt nästan 5 v (eller? har tappat räkningen på allt sånt) o det är inte utan att det känns.

Halva v 23+5 har snart gått o vi hoppas på många veckor till m bebis därinne! Hjärtljuden ligger på 145 o bebis hickar mkt längre upp idag vilket betyder att han vänt runt o inte alls har huvudet så lång ner längre. Det är bra o toppen att han trots allt kan röra sig därinne!

Dags för lunch sedan vila o kramas m dajjen. O ladda för storskriket som kommer komma då han ska åka ifrån mig. Inget besök imorgon vad jag vet men jag har ju datorn så jag kan hänga här o se på film o läsa o... jag har nog att göra det är bara det att det lätt blir tråkigt att vara ensam o jag hinner fundera så mkt mer då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar