måndag 18 april 2011

En bättre bild på underverket!


Fick lov att ta ett foto med mobilen så jag kan visa er alla så fin han är. Väldigt svullen som ni ser. Håret är ganska ljust. Timmie hade kolsvart hår när han föddes, Caspian var mörk men Linn o Sander kör på ungefär samma. Ska bli spännande att se vad han får för färg på sina ögon!


Läget oförändrat men nya dr vi träffat idag var lite mer positiv. Ska be att få ta blodtryck på mig för jag är sjukt yr i huvudet men jag antar att det är en kombination av allt jobigt o att jag knappt fått i mig ngn mat. Är tyvärr så jag funkar. När jag mår dåligt är det omöjligt att äta. Får kväljningar bara av tanken på mat o att borsta tänderna är inte helt enkelt. Ska försöka peta i mig lite grand iaf. Vet att jag måste men vad ska man göra?!? Dricker desto mer så jag åtminstone får i mig vätska.

10 kommentarer:

  1. Så otroligt fin han är!! Du och jag fungerar på samma sätt, går inte att äta när man har för mycket jobbigt som snurrar runt. Men du måste försöka att äta det som går iallafall, vad som helst så du inte tynar bort helt. Bra att du dricker iallafall. Drick nåt med socker i också så får du iallafall den kicken i kroppen. Hälsa Daniel och ta hand om er så gott det går och lilla Sander. Nu kallar jobbet för den här tanten. KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin liten kille!=) Nu håller vi tummar och tår att allt kommer gå bra! Och du måste försöka äta lite din stackare men jag vet hur det är . Är likadan när det gäller mat när man är ledsen och upprörd. Man har ingen aptit men man får tvinga i sig lite så du inte också blir inlagd. Du måste vara vid din sons sida nu=) Lyckokramar till er alla!
    Jenny (Ofeigur)

    SvaraRadera
  3. Så otroligt gullig han är lille Sander..så fin...
    kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Heja Sander! Fortsätt kämpa på! Lilla tappra prinsen <3 Han är superfin Malin! Försök få i dig lite näring nu! En bit mörk choklad har jag hört skall vara bra då den innehåller en del nyttigheter som kan komma till nytta när man har det tufft. Varma kramar Carro-Lantismamman

    SvaraRadera
  5. Helt jäkla underbar <3 Tänk om han blir en blondie med bruna ögon =) Som sagt, kan du inte äta Malin, så drick. Kanske liten läcker "Varma koppen" kanske?? Kramar som vanligt om er allihop, + en liten extra till liten S.

    SvaraRadera
  6. Han är sååå fin Malin! Tänker på er hela tiden!! Kraaaam

    SvaraRadera
  7. Vacker han är lille fine Sander .... vilket underverk! Håller tummar och tår för er och er lille kämpe ... ta hand om er! Massa tankar till er och en bamsebamsebamsekram! *klämma*
    Andrea

    SvaraRadera
  8. Ni är med mig i mina tankar hela tiden. Tusen kramar.

    / Kerstin

    SvaraRadera
  9. Vi tänker på ER och kollar bloggen hela tiden!
    Ta hand om dej, Malin så du orkar i fortsättningen oxå! Kör på chokladen, det låter i alla fall godare än "varma koppen"! ;-)
    Hälsa lilleman att han ska kämpa på!
    Kramar till HELA familjen!<3

    SvaraRadera
  10. Så underbart fin han är!

    SvaraRadera