tisdag 19 april 2011

Hinner inte svara...

...på alla underbart fina mail o kommetarer vi får men jag hoppas ni har överseende. Vill att ni ska veta att det betyder så otroligt mycket för oss!!!!! Läste igenom bloggarna jag har i favoriter lite snabbt imorse o såg att många av er skrivt några fina rader till oss inne hos er. Jag blir alldeles gråtig när jag läser det o rörd över att ni är så fina underbara omtänksamma o snälla allihop!


Fick ett mms från min kära syster igår där hon skickade en bild på en sån där ballong man skickar upp i luften ni vet. (gjordes mkt e tsunamin i Thailand vill jag minnas) Hon skrev att de skickade upp den med en önskan om ett långt och lyckligt liv för vår fantastiska lilla kille. Det blev jag så himla glad för!


Dags att gå upp till honom igen o kanske ta en liten tupplur i fåtöljen. Sedan ska vi gå ut i fina vädret.

4 kommentarer:

  1. Vi njuter nog allihop av det finfina vädret i dag, och samlar självklart massor med kraft och solig energi till vår lille idol <3

    SvaraRadera
  2. Ville bara sända en kram via nätet och lite styrka. Fick själv en liten gosse i v31+2 på 1420gram och 42,5cm lång. Idag är han en helt otrolig och pigg 3½åring! KRAM

    SvaraRadera
  3. På något sätt så känns det som att det kommer att gå vägen, vi blir lika glada varje gång det kommer positiva signaler från dig och lika olidligt nervigt att gå in i din blogg för att läsa de senaste nyheterna.
    För mig får du gärna använda en och annan svordom när du skriver, det piggar upp och förhoppningsvis lättar det också på trycket för dig.
    Lycka till Malin och klappa Sander lite grann från oss i Täby.

    SvaraRadera
  4. Tack för att du uppdaterar, o skönt att läsa att det är lite bättre m lillen! Håller tummarna hårt! Sänder massa styrkekramar<3<3<3

    SvaraRadera