tisdag 19 april 2011

Ok.

Vi har varit uppe hos honom en stund nu igen. Jag pumpade 100 ml nu så jag gissar att jag vaknar som Dolly inatt;-) Tack o lov är det fjärde barnet o det gör inte så ont när mjölken rinner till. Brösten var inte i riktigt lika god form som m första barnet om man säger så...


Han syresätter sig bra igen. De har vänt honom o sugit rent o fick loss en hel del slem så kanske var det bara det som störde. Nu stod syrgasen på 45 så de har sänkt den lite till. Tror inte de kommer göra så mkt mer med det under natten. Värdena på gulsot hade stigit lite till så nu ligger han o solar. Jag frågade om inte vi kunde få en snygg bränna om vi satt där bredvid honom men det funkar tydligen inte så haha!


Hoppas på en lugn natt o håller tummarna för att det fortsätter åt samma håll nu!


kram på er alla o sov gott!

1 kommentar:

  1. Hade precis loggat ut när jag kom att tänka på er igen. Måste ju kolla hur det går med er. Det låter hoppfullt Malin. Men jag förstår att ni pendlar mellan hopp och förtvivlan. Tänker på er mycket och önskar er kraft å styrka!! Lille gullige Sander - kämpa på för din egen skull - å kämpa på för dina syskon - å kämpa på för dina föräldrar!! Här kommer ett STORT knippe STYRKA å LIVSKRAFT till Dej lille vän <3

    // Å

    SvaraRadera