söndag 17 april 2011

Får jag lov att presentera...



Vår lille Prins SANDER!


1745 g:-) Längd o huvudmått ska tas senare. Inte så viktigt.


Jag pumpade lite förut o lyckades skrapa fram några droppar som jag sa t sköterskan men hon sa att det var massor! 15 ml typ. o det är klart. Inte så mkt som får plats i den där lilla magen. Har inte börjat ge honom mjölk än heller utan han får näring i droppet. Får se hur allt utvecklas under dagen. Hans hår syns inte på bilden men det var ljust i botten o lite mörkare upptill:-) Så fin så fin.

16 kommentarer:

  1. Hjälp så söt Malin!!! Stort Grattis , hoppas den lille kämpen snart piggnar till, håller alla tummar vi har! Kramar från Fam Lönn

    SvaraRadera
  2. Men...ååå, vad han är liten och söt!
    Hoppas verkligen han bestämmer sig för att stanna här! Håller tummarna stenhårt fortfarande!
    Grattiskramar från oss!

    SvaraRadera
  3. ett sånt litet pyre! Tänk att han har kommit, han har de bästa föräldrar i alla fall! kämpa på du lille! Ge honom en försiktig liten klapp från oss,och bamsekramar till dej o Daniel! Vi tänker på er.

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken underbar sötnos!! Nu håller vi alla tummarna att allt går toppenbra!! Grattiskramar till hela familjen!

    Varma kramar Carro med familj <3

    SvaraRadera
  5. En sån underbar liten kämpe! Ett stort grattis till er <3! Välkommen till världen lille Sander!!

    SvaraRadera
  6. Han är helt UNDERBAR, och tänk att han har redan stulit hela mitt hjärta <3 Gubben så efterlängtad du är, du anar inte!! Fortsätter knipa tummar för dej ska du veta, underbara lilla unge <3

    SvaraRadera
  7. Alla mina tankar finns hos er, hela mitt hjärta, alla mina böner.

    Varma kramar / Kerstin

    SvaraRadera
  8. Tänk en sån fin liten grabb som gömde sig i magen!! Tänker på er och håller tummarna för att allt går bra! Kram Karoln

    SvaraRadera
  9. Underbar liten pojke. Håller tummarna tillsammans med de andra!

    Kramar

    SvaraRadera
  10. GRATTIS!! Sänder varma och stärkande tankar till dej och Sander och resten av eran familj!!!!!!!!

    KRAM Å

    SvaraRadera
  11. Hej! Åh, jag har varit inne i min bubbla ett tag och missat att uppdatera mig... Så möts man av detta otroligt fantastiska när man ska ta en koll!! Jag önskar er all lycka och håller alla tummar vi har här hemma! Kramar från Iris, Elsa, Åsa & Jonas

    SvaraRadera
  12. Så fin han är, många kramar till Er!

    SvaraRadera
  13. Finaste finaste lilla pyret!!

    SvaraRadera
  14. Så fin! Grattis! :)

    SvaraRadera
  15. önskar er all styrka ,vet vad ni går igenom blev mormor till en flicka i vecka 27+5 som vägde 820gr idag är hon 6mån och mår jätte bra

    SvaraRadera
  16. Stort grattis och lycka till! :) Håller tummarna för er!

    SvaraRadera